dimarts, 4 de març del 2008

Passejada amb locomotora de vapor


Hola, avui us comentaré la visita que varem fer amb la família el diumenge passat al Museu del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú.

Per fi vaig poder aprofitar l'oportunitat que tenim el professorat de visitar alguns museus de forma gratuita amb el Carnet de Docent que ha entrat en funcionament enguany. Es tracta d'una bona manera per tal que el professorat poguem visitar i avaluar la conveniència o no de fer una visita amb el grup-classe (si el contingut del museu s'ajusta al contingut curricular, si la visita pot resultar adeqüada i interessant segons les edats dels alumnes, etc.)

Bé, us haig de dir que val molt la pena aquesta visita, ja que hi podrem veure la col·lecció de locomotores de vapor més importat d'Europa, i a més, el primer diumenge de mes es posa en marxa la locomotora del centenari, aquesta locomotora de vapor s'anomena MATARÓ, ja que és una replica construida als anys 40 de la locomotora que va fer el primer trajecte ferroviari d'Espanya entre Barcelona i Mataró.

També hi ha l'opció de gaudir dels trens i les màquines de vapor a escala que ens ofereixen els membres de l'associació d'amics del ferrocarril de Vilanova, on cada diumenge al matí es poden fer passejades amb aquests models a escala.


Fins la propera,

David

11 comentaris:

Rakel Garrido ha dit...

Que interessant deu ser la visita. Bé passo per comunicar-te que he pujat alguna informació sobre els ponts llevadissos aveure si puc pujar una mica més la nota. ;)

Fins un altre!

Roger Barba ha dit...

David, sóc en Roger de 3r B, et dic lo mateix que la Raquel, que he pujat l'informació sobre ponts llevadissos al meu bog, espero que sigui interessant i que serveixi per pujar la nota xD.

Sembla interessant la visita a el Museu de Locomotores, aveu-re si anem amb el cole.

Fins un altre

pd: perdona les faltes ortogràficas però hem fot "palo" revissar el text.

Anònim ha dit...

Profe!!! Soc la Sara de 3rB, jo també dic lo mateix que Miss Raquel, i Sr. Roger! Ja he pujat la informació del pont llevadís al meu blog, enrecorda't de pujar-me el puntet i així puc treure un 8! jajajaja

m'agradaria anar amb la classe al museu de locomotores, així ens dona una mica l'aire mentres aprenem!!!

aguuuuuurrrr

Lozano Gascón Judit ha dit...

David, sóc la Judit de la clase 3rB,
doncs que igual que els meus companys he pujat informació al blog sobre els ponts, però he tingut un problema i no m'enrecordo com es posaven els links per poder entrar directament a la pàgina indicadam,
si ets tan amable deixa-mo epxlicaten un comentari, que e de puixar una pàgina amb els diferents tipus de ponts.
gracies, adéu.

Lozano Gascón Judit ha dit...

David,
que le solucionat d'una altra manera.

Rakel Garrido ha dit...

Hola David!

Com van les vacances de Setmana Santa? Espero que bé, a disfrutar-les que només queden 2 dies...que curtes :(

Bé, he fet les activitats voluntàries proposades per a pujar nota al meu blog. Ja hem diràs com ha quedat, però t'he d'avisar que amb el Cmap Tools m'he fet un embolic i que es veu una mica massa petit.... Espero que ho pugis veure!

Fins un altre!!

Rakel Garrido ha dit...

Hola David,

He intentat fer el que m'has dit, ja he aplicat l'enllaç al pis. Però no sé com penjar el mapa conceptual a la web de CMap Tools. He pogut penjar l'imatge sense fer un print pantalla. Ja m'explicaràs com penjar el mapa a la web.

Fins un altre!

Unknown ha dit...

Hola Raquel,
Pots mirar-te el tutorial que comento al meu post sobre CMap Tools..., crec que allà explica com penjar-ho.
També pots mirar els mapes d'exemple que tinc enllaçats.

Fins aviat,
David

Maron Aika Akemi ha dit...

soc la mar de 4rt E xD

ariiaadna ha dit...

Profe, que ja he posat lo del plànol del pis.
No l'he imprimit, el penjo al meu blog, i així em dius si he de revisar alguna cosa.
Ens veiem demà i m'ho dius, o em comentes al blog.

Saluts! ( I posa'm una nota molt alta)

Marta Montañá ha dit...

Hola David,

jo també vaig anar fa un temps a visitar aquest museu i em va agradar molt veure tant bé un troç de història

fins aviat
marta